تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

۴۰ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

۵۵ بازديد

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

fqye_e1.jpg

براي افراد نا آگاه و كساني كه اولين بار است كه قصد تنظيم و بازيابي اي سي يو (ECU) اتومبيل را دارند، بهتر است ابتدا به توضيح اين مسئه بپردازيم كه ريمپ چيست و در ريمپ خودرو دقيقا چه كاري انجام داده مي شود و پس از آن خودرو چگونه كار مي كند.

به طور خلاصه مي توان گفت كه در ريمپ واحد كنترل موتور خودرو را به روز و اصلاح مي كنيم. واحد كنترل موتور همان اي سي يو (ECU) است ECU . در حقيقت كامپيوتر خودرو است كه اطلاعات را از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها دريافت كرده و پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو با ارزيابي و تجزيه و تحليل پيوسته و مداوم ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر و نيز بازگرداندن مجدد اطلاعات به داخل خودرو، خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد.

ريمپ اي سي يو چيست؟

ريمپ اي سي يو در واقع به معناي تغيير تنظيمات كارخانه بر روي كامپيوتر اتومبيل ها و جايگزين كردن و اصلاح پارامترها و جداول مختلف به منظور بهينه سازي عملكرد يا وضعيت اقتصادي خودرو طبق خروجي هاي مورد نظر است. دليل آن كه شركت ها و مراكز ريمپ اي سي يو مي توانند تنظيمات را تغيير دهند، قدرت خودرو را افزايش دهند و شرايط را از نظر اقتصادي بهبود بخشند اين است كه وقتي كارخانه هاي سازنده خودرو كاليبراسيون موتور را تكميل مي كنند، لازم است شرايط محيط هاي گوناگون در نظر گرفته شود و تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو متناسب با ويژگي هاي جغرافيايي موثر در عملكرد موتور (فشار هوا، دماي هوا، ارتفاع از سطح دريا) تغيير يابد.

در ريمپ اتومبيل فشار سوخت، زمان احتراق، نسبت اكسيژن به سوخت، تنظيمات ورودي دريچه گاز و نقشه محدود كننده گشتاور تغيير كرده و اصلاح مي شود. موتور خودروهاي جديد پارامترهاي گوناگون بسياري دارند كه بر عملكرد و توان اتومبيل تاثير مي گذارد و متخصصان ريمپ و تيونينگ براي ارتقاي خودرو بايد به آن ها توجه كنند.

fbee_e2.jpg

ريمپ اي سي يو چه مزيت هايي دارد؟

تنظيم كامپيوتر خودرو (ريمپ كردن) موجب افزايش چشمگير گشتاور و قدرت موتور مي شود كه پاسخگويي بهتر دريچه گاز، تاخير محسوس توربو، منحني گشتاور گسترده تر و به طور كلي تبديل خودرو به اتومبيلي مطلوب براي رانندگي را در بر داد. از بين بردن محدوديت هاي غير ضروري موتور مي تواند عملكرد خودرو شما را به طرز چشمگيري بهبود بخشد؛ اين كار اغلب بدون نياز به انجام تغييرات اضافي و افزودن مواردي چون اگزوزهاي اضافه، اتصالات داخلي و ... صورت مي گيرد.

از مزاياي ديگر ريمپ خودرو مي توان به صرفه جويي در مصرف سوخت و كاهش هزينه ها اشاره كرد. تغيير منحني گشتاور بر توانايي خودرو در پاسخ به ورود بنزين كم تر اثر گذاشته و عملكرد خودرو در مصرف سوخت را بهبود مي بخشد.

به طور كلي مزيت هاي ريمپ خودرو عبارتند از:

افزايش قدرت و گشتاور

در ريمپ كردن مي توان محدوديت هايي كه كارخانه سازنده بر روي اتومبيل اعمال كرده را حذف كرد؛ در طي اين فرآيند مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، پارامترهاي وسيله نقليه خود را دقيق تر تنظيم كنيد. تنظيم دقيق همه اين موارد باعث افزايش قدرت و گشتاور موتور مي شود.

بهبود مصرف سوخت

تنظيم اي سي يو به افزايش مسافت طي شده با يك باك بنزين و نيز كاهش مصرف سوخت خودرو كمك مي كند.

بهبود عملكرد خودرو

بهبود عملكرد خودرو باعث مي شود كه رانندگي برايتان آسان تر شده و پارامترهاي موثر در عملكرد موتور تا 40 درصد ارتقا يابند.

بهبود پاسخگويي دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به ميزان قابل توجهي به بهبود قابليت واكنش موتور و پاسخگويي دريچه گاز كمك كند. اين مسئله براي افرادي كه نگران كارايي و عملكرد اتومبيل خود هستند بسيار حائز اهميت است.

بسيار منعطف و قابل تنظيم

نكته مهم در مورد ريمپ خودرو اين است كه كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند و شما مي توانيد بسته به نياز خود تنظيمات را تغيير داده و موتور اتومبيل خود را ارتقا دهيد.

مزاياي ريمپ در مركز ريمپ و تيونينگ كاراك

همان طور كه در بالا نيز به آن اشاره شد، ريمپ اي سي يو به علم برنامه نويسي كامپيوتر خودرو گفته مي شود كه طي اين پروسه خودرو از طريق بهينه سازي سيستم برقي و موتوري تقويت مي شود. ريمپ اي سي يو اگر توسط افراد متخصص و آموزش ديده انجام شود نه تنها به خودرو آسيب نمي رساند، بلكه عمر مفيد موتور را افزايش داده و سبب بالا رفتن راندمان خودرو مي شود. مركز تخصصي ريمپ و تيونينگ كاراك خدمات ريمپ و تقويت و بهبود عملكرد خودرو را هم براي خودروهاي جديد و هم براي خودروهاي قديمي با قيمت و كيفيت تضمين شده به شما ارائه مي دهد. ريمپ اي سي يو خودروهاي جديد به منظور افزايش شتاب اتومبيل انجام مي شود؛ براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو به طور كامل برداشته شده و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي شود. از ديگر خدماتي كه ريمپ كردن به شما ارائه مي دهد كاهش سطح آلايندگي و كمك براي دريافت گرفتن معاينه فني خودرو است. با ريمپ كردن خودرو خود در مركز كاراك به كاهش مصرف سوخت، رفع كپ، كاهش دماي فن، افزايش عمر موتور، افزايش قدرت، افزايش شتاب و روان شدن اتومبيل خود كمك كنيد. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو و تقويت موتور را براي خودروهاي ايراني و نيز خودروهاي وارداتي ارائه مي دهد. از جمله خودروهايي كه در كاراك قابل ريمپ و چيپ تيونينگ هستند عبارتند از: پژو 405، پژو 206، پژو 207، پرشيا، دنا، سمند، ال 90، تيبا، ساندرو، برليانس، SPORTAGE، OPTIMA، CERATO، JAC S5 , S3 , J5 AT , J4 AT

منبع: خبرگزاري مهر

 

چرا هر چه مي خوانم، نتيجه نمي گيرم؟

۵۸ بازديد

چرا هر چه مي خوانم، نتيجه نمي گيرم؟

0yaz_b8.png

 

«من سه هفته است كه درس مي خوانم ، اما فايده اي ندارد. من در امتحاني كه اين هفته دادم هيچ پيشرفتي نكردم و سطحم حتي پايين تر است. من از ديروز كه نتيجه آزمون جديد را گرفتم ، نااميد و افسرده ام. "بعضي اوقات فكر مي كنم كه نبايد درس بخوانم، چون نمي توانم!"

من هر سال از جمله دانش آموزان ، به ويژه دانش آموزان دبيرستان ، چنين حرفه هايي را مي شنوم. جواناني كه مي گويند عليرغم درس خواندن و تلاش بي وقفه در چند روز گذشته ، آنها نتوانسته اند به نتيجه خوب يا كمي دلگرم كننده برسند و به همين دليل نااميد شده و مي خواهند مدرسه را ترك كنند.

اين دسته از دوستان تصور مي‌كنند كه دو يا سه هفته درس خواندن، بايد بار كوتاهي‌هاي چند ماهه يا حتي چند ساله آنها را بردوش كشد و خيلي زود نتيجه بگيرند. مي‌خواهم بگويم دانش آموزي كه مدت كوتاهي است به صورت مفهومي درس مي‌خواند و در سال‌هاي قبل هم آزمون سراسري مورد توجهش نبوده است و در دروس پايه اشكال اساسي ‌دارد، روند پيشرفتش كندتر است، و براي رسيدن به تراز و رتبه‌هاي بهتر، بايد بيشتر تلاش كند؛ پس بايد اول دقت كنيد كه اين دير بازده بودن، منطقي است.

براي شروع طوفاني كنكور ???? با حرف آخر، همين الان كليك كنيد.

البته مي‌توان راهكارهايي براي بازدهي زودتر و بهتر پيشنهاد داد كه در اينجا به تعدادي از آنها اشاره مي شود:

 

 

 

صبور باشيد

 

از قديم گفته‌اند: «رهرو آن نيست كه گه تند و گه آهسته رود هرو آن است كه آهسته و پيوسته رود.» درس خواندن براي كنكور يكي از اهداف بلند مدت است و موفقيت در آن مستلزم صبر ، تلاش ، پشتكار و روحيه خستگي ناپذير است.

در واقع ، شما بايد به اين روش آرام و به طور پيوسته حركت كنيد و مداوم بودن بسيار مهم است. درس خواندن شما نبايد نوسان داشته باشد و با تمام توان براي مدت كوتاهي مطالعه كنيد. چيزي شما را نااميد يا دلسرد بكند، و ساعات مطالعه شما براي مدتي كاهش يابد و پس از مدتي، دوباره خوب مطالعه كنيد و دوباره سقوط كنيد.

 

اگر مي خواهيد در كنكور سراسري نتيجه خوبي كسب كنيد ، بايد صبور باشيد ، حتي اگر براي مدتي اوضاع خوب پيش نرفت و علي رغم درس خواندن زياد ، نتيجه نگرفتيد. زيرا اين دوره با صبر و پشتكار شما به پايان مي رسد و اگر دست از تلاش بر نداريد، قطعاً مزد زحمت خود را خواهيد ديد.

 

هدف از آزمايش هاي آزمايشي را دريابيد

 

متأسفانه ، بسياري از داوطلبان بعد از آزمون هاي آزمايشي يا تست هايي كه توسط معلمان انجام مي شود ، استرس كاذب را تجربه مي كنند. يعني به جاي اينكه به فكر حفظ نقاط قوت و ضعف خود باشند ، اگر نتيجه خوبي كسب كنند ، متكبر مي شوند و با اين فكر كه اين موضوع را به تسلط برده اند ، سطح درس خواندن خود را كاهش مي دهند و اگر نتيجه بدي بدست آورند. دچار مي شوند و وقت خود را صرف غم و اندوه مي كنند.

براي جلوگيري از اين امر ، ما پيشنهاد مي كنيم به جاي فكر كردن در مورد نتيجه كلي آزمون ، روي نتايج هر درس و هم ترازي آنها تمركز كنيد. انجام اين كار به شما امكان مي دهد تا در هر درس پيشرفت آزمون خود را به صورت دقيق اندازه بگيريد و در مورد نقاط قوت و ضعف خود مطلع شويد. علاوه بر اين ، انجام اين كار به شما امكان مي دهد پيشرفت كمي داشته باشيد و نسبت به آينده خوش بين باشيد.

 

تحليل آزمون‌هاي آزمايشي را جدي بگيريد

 

بعد از آزمون ، بايد هر سؤالي را كه پاسخ نداده ايد يا نادرست پاسخ داده ايد ، بررسي كنيد. اگرچه اين مي تواند خسته كننده و وقت گير باشد ، اما براي پيشرفت بايد اين سختي ها را تحمل كنيد. با مرور تست ها، ممكن است مشكلاتي را متوجه بشيد از قبيل كمبود اطلاعات ، فراموشي ، بي دقتي ، اتمام وقت و غيره. مطمئن باشيد كه با كمك مقاله هايي كه در سايت حرف آخر هست مي توانيد براي حل هر يك از موارد فوق برنامه ريزي كنيد و سعي كنيد در آزمون بعدي مشكل يا مشكلات را تا حدي سبك تر كنيد.

 

مطالب را در حافظه بلند مدت خود نگاه داريد

 

بعضي اوقات دليل درصد پايين اين است كه اطلاعات به درستي وارد حافظه بلند مدت شما نمي شوند. روش هاي مختلفي براي ورود اطلاعات به حافظه بلند مدت وجود دارد. يكي از اين راهها تكرار مطلب است؛ به عنوان مثال ، يكي از راههاي يادگيري كلمات انگليسي تكرار است كه البته با روش هايي مانند جعبه لايتنر تقويت مي شود؛ اما يكي از بهترين راههاي ورود اطلاعات به حافظه بلند مدت، پيوند دادن يك مورد به مورد قبلي است. يعني همانطور كه مي خوانيد ، مطالب جديد را با يادگيري قبلي خود مرتبط كنيد ، آنها را با هم مقايسه كرده و مطالب يك موضوع را دسته بندي و به همراه هم به خاطر بسپاريد. بهترين راه براي انجام اين كار خلاصه نويسي آنچه مي خوانيد است. خلاصه نويسي، اگرچه در ابتدا وقت گير است ، مي تواند به شما كمك كند تا موضوعي را در كنار هم قرار دهيد. اين تركيبي از محتوا باعث مي شود كه آن محتوا را به هم مرتبط و مقايسه كنيد. همچنين به شما كمك مي كند تا هرچه را كه خوانده ايد در كمترين زمان ، نزديك به زمان امتحان ، مرور كنيد. اگرچه اين ممكن است در ابتدا كمي وقت گير و دشوار به نظر برسد ، اما در درازمدت مؤثر است.

 

 

تست زدن را جدي بگيريد

 

برخي از دانش آموزان به دليل اينكه در سالها يا ماههاي گذشته در درس خواندن كوتاهي كرده اند، فكر مي كنند كه ابتدا بايد همه عقب ماندگي هاي خود را جبران بكنند، نقاط ضعف خود را از بين ببرند و سپس به آزمون بروند. اما كنكور، يك آزمون است و آزمون خصوصيات خاص خود را دارد و با يك آزمون توصيفي متفاوت است. حتي متن يك سؤال تستي با يك سؤال توصيفي فرق دارد و از همه مهمتر ، در سؤالات آزمون ، زمان پاسخ محدود است و بايد بتوانيد گره و نكته يك سؤال آزمايشي را در مدت زمان كوتاهي و بعد از آن صحيح ترين گزينه رو پيدا كنيد. به همين دليل ، براي آمادگي در آزمون ورودي ، فقط خواندن كتاب هاي درسي و مباحث كافي نيست و بايد زماني را براي تست هر درس اختصاص دهيد و هنگام پاسخ دادن به عنصر، زمان را چك بكنيد.

تو پكيج هاي حرف آخر، اساتيد به اندازه كافي براي شما تست حل كردن و ديگه نيازي به تهيه ي كتاب هاي كمك درسي ديگه نيست.

 

khedmatazma in media

۴۵ بازديد

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155