بهترین مارک جارو شارژی کدام است ؟

۹ بازديد

بهترین مارک جارو شارژی کدام است ؟

برای آن که بتوانیم پاسخ سوال جاروشارژی خوب چی بخرم را بدهیم نیاز است تا راهنمای خرید و از همه مهم تر بهترین مارک جارو شارژی ها را بررسی کنیم و سپس مطابق با ویژگی ها و انتظاراتی که از یک جاروشارژی دارید بهترین جارو شارژی خوب بازار را خریداری کنیم . راستی اگر سوالاتی در مورد برند ها چون جارو شارژی تکنو خوبه؟ دارید می توانید در قسمت نظرات سوالات خود و تجربه استفاده خودتونو باهامون در میان بگذارید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند .

جارو شارژی بوش مدل BBH Move 5

این مدل از بهترین مدل جارو شارژی پارویی و عصایی است ، قطعا برند بوش را می شناسید که یکی از برترین برند ها در زمینه تولید انواع محصولات لوازم خانگی است ، یکی از محبوب ترین محصولات برند بوش را می توان انواع جارو شارژی های آن در نظر گرفت که از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند . این مدل جاروشارژی از نوع پارویی و دسته بلند است و به علاوه آن با توجه به قابلیت تاشو به صورت دستی هم قابل استفاده هستند . جارو شارژی بوش باتری لیتیومی ندارد ، همچنین تک منظوره است و فقط قابلیت تمیز کردن انواع گرد و غبار ها را دارا می باشد . قابلیت نصب بر روی دیوار در این مدل جارو شارژی خوب وجود دارد و به صورت بی سیم است .

جارو شارژی بوش خوبه ؟

برند بوش یکی از محبوب ترین برند های دنیا است که پیشرفته ترین محصولات را روانه بازار می کند ، در رابطه با پاسخ آیا جارو شارژی بوش خوبه یا نه باید بگوییم که این برند هیچ محصول بدی را روانه بازار نمی کند و جارو شارژی های آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند . برند بوش را می توان بهترین مارک جارو شارژی بازار معرفی کرد .

بهترین جارو شارژی های بوش (Bosch)

جاروشارژی بوش مدل BCH3P255
جارو شارژی بوش مدل BCH6ATH25
بهتریین جاروی شارژی بوش مدل BHN14090
جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE5N
جاروشارژی بوش مدل BBHL2GOLD

http://gg.gg/18izjs

جارو شارژی ایرانی خوب : پارس خزر مدل شارک

این مدل جارو شارژی فیلتر قابل شست و شو دارد و همچنین از نوع مدل دستی نیز است و دسته بلند و دسته تاشو ندارد . از جمله از ویژگی هایی که این نوع از پرفروش ترین جارو شارژی دارد می توان به قابلیت نصب بر روی دیوار ، وجود سری قابل تعویض و … اشاره کرد . از نظر محدوده میزان شارژدهی می توان گفت بین 10 تا 15 دقیقه است و باتری لیتیومی ندارد . این مدل جارو شارژی پارس خزر حدود 1.4 کیلوگرم وزن دارد و منبع تغذیه آن از نوع داک شارژ است . قطعا پارس خزر را می توان بهترین برند جاروشارژی ایرانی خوب نیز معرفی کرد .

انواع جارو شارژی پارس خزر خوبه ؟

برند پارس خزر را می توان یکی از بهترین برند جارو شارژی خوب ایرانی دانست که در زمینه تولید انواع محصولات لوازم خانگی فعالیت می کند و با کیفیت ترین محصولات را روانه بازار می کند . با توجه به گارانتی و ضمانت و به خصوص خدمات پس از فروش خوبی که ارائه می دهد اکثر مشتریان از جارو شارژی های این برند راضی هستند ، بنابراین در پاسخ به سوال جارو شارژی پارس خزر خوبه می توان گفت که جارو شارژی های این برند با توجه به کیفیتی که دارند در دسته بهترین جارو شارژی ها شمرده می شوند . البته پیش تر مطلبی در مورد بهترین جاروشارژی پارس خزر نیز نوشته شده است که لینک آن را در قسمت مقدمه قرار داده ایم .

 

بهترین جارو شارژی تکنو مدل Te-1702

این مدل جارو شارژی از برند تکنو از نوع جارو شارژی خوب دسته بلند است اما دسته آن به صورت تاشو است و کوتاه می شود به همین دلیل نگهداری از این مدل جارو شارژی خوب تکنو بسیار راحت بوده است . یکی از جذاب ترین ویژگی های این نوع جارو شارژی تکنو این مورد می باشد که سری جارو شارژی قابلیت چرخش تا 180 درجه را دارا می باشد و قدرت مکش بالایی را از خود نشان داده است و با دو نوع سرعت قابل تنظیم هستند . محدوده میزان شارژدهی این مدل بیشتر از 20 دقیقه می باشد و دارای باتری لیتیومی است . پس از 5 ساعت شما متوجه خواهید که جارو به طور کامل شارژ شده است . متاسفانه فیلتر این مدل جارو شارژی قابلیت شست و شو ندارد و مایعات را هم نمی تواند تمیز کند .

جارو شارژی تکنو خوبه؟

در پاسخ به این سوال که آیا جارو شارژی تکنو خوبه؟ و یا جارو شارژی خوب چی بخرم به سراغ بررسی نظرات خریداران آن رفتیم . براساس این نظرات ، این مدل جارو شارژی خوب نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت بالایی هم برخوردار است و طراحی زیبایی دارد ، علاوه بر آن مکش خوبی را ارائه می دهد . بدین ترتیب می توان گفت که انواع جارو شارژی تکنو جزو بهترین جارو شارژی ها و به خصوص بهترین مارک جارو شارژی در بازار محسوب می شود .

بهترین مدل جارو شارژی های تکنو (tecno)

جارو شارژی تکنو مدل Te-1700
جارو شارژی تکنو مدل Te-1701
جاروشارژی تکنو مدل Te-1702
جارو شارژی تکنو مدل Te1701

منبع : چی یاب

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/SafiyaHermio3

https://www.pinterest.com/pin/867365209478109890/

https://new.express.adobe.com/webpage/kpozUY8sgvRnq

https://sites.google.com/view/chiyab/home

https://instafollowir.wordpress.com/2023/10/24/chiyab/

https://www.tumblr.com/safiyahermio3

https://myspace.com/safiyahermio3

https://disqus.com/by/safiyahermio3/about/

https://www.ted.com/profiles/45375545

https://www.behance.net/safiyahermio

https://safiyahermio3.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Safiya-Hermio

موسسه مشاوره کنکور نوتروفیل

۹ بازديد

 موسسه مشاوره کنکور نوتروفیل

 

 

شاید تا بحال اسم موسسه نوتروفیل https://notruphil.com/  به گوشتان خورده باشد ، موسسه ای که با هدف ارتقای فعالیت های مشاوره ای  در کشور از ۱۸ سال قبل فعالیت خود را شروع کرد و با تلاش پیوسته روز به روز بزرگتر شد و مشاورین کاربلد بیشتری را به جمع خود اضافه کرد تا به اینجایی که هم اکنون هست رسید .

 

نوتروفیل همراه شما در مسیر پر از چالش کنکور و امتحانات خواهد بود و به راحتی میتوانید تمامی برنامه ریزی ها ، رفع اشکالات مشاوره ای ، پاسخ دهی به سوالات مختلف و ... را به مشاورین موسسه نوتروفیل بسپارید و خود تنها بر روی درس خواندن تمرکز کنید و خیالتان راحت باشد که یک مشاور مجرب هر روز به عملکرد شما نظارت دارد.

 

اگر موفقیت درکنکور را قهرمانی در رقابت های المپیک و دانش آموزان یا فارغ التحصیلانی که قصد کنکور دادن دارند را ورزشکاران شرکت کننده در المپیک فرض کنیم ، مشاور قطعا در این چرخه نقش یک مربی ورزشکار را خواهد داشت و همانطور که موفقیت در المپیک برای یک ورزشکار بدون داشتن مربی غیر عادی و البته بسیار دشوار به نظر می رسد ، موفقیت در کنکور نیز بدون همراه داشتن یک مشاور مسئولیت پذیر امری به شدت سخت است .

 

 

نوتروفیل همراه هر شب تو !

 

قطعا وجود یک مشاور دلسوز اما در مواقع مورد نیاز جدی که به شدت به عملکرد دانش آموز در هر شب نظارت کند و به قول معروف بتواند مو را از ماست بیرون بکشد ، هر دانش آموزی را در طول روز وادار می‌کند تا بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد .

اگر مشکلی در نحوه مطالعه دروس مختلف داشته آن را با مشاور در میان بگذارد یا اگر در آن روز عملکردی بالاتر یا پایین تر از سطح انتظار داشته به تبع آن مشاور برای او پاداش یا تنبیه در نظر بگیرد !

 

 

تماس های تلفنی رو جدی بگیر !

 

مسلما چت کردن‌ هرگز نمی‌تواند آن ارتباطی را که تماس تلفنی بین ۲ نفر برقرار می‌کند را تکرار کند ! به همین خاطر تماس های تلفنی منظم هفتگی مشاورین نوتروفیل فرصتی ایده آل برای مطرح کردن سوالات مشاوره ای خود می باشد همچنین در تماس های تلفنی مشاور مسیر کنکور و برنامه های آینده ای که برای شما دارد را با شما در میان خواهد گذاشت .

 

 

کارگاه های مشاوره ای _ انگیزشی

 

با انتخاب طرح های نوتروجت یا هر کدوم از طرح های نوتروفلای میتوانید هر هفته در کارگاه های مشاوره ای انگیزشی که به بسیاری از سوالات شما جواب می‌دهد و انگیزه شما را برای یک هفته تامین می‌کند شرکت کنید .

 

 

معرفی طرح های تیم نوتروفیل :

 

نوتروجامپ

برنامه دهی هفتگی ، چک شبانه گزارش کار، پاسخ به سوالات مشاوره ای ، یک تماس هفتگی ، شرکت در آزمونک های آنلاین ، حضور در پنل رقابتی

 

نوتروفلای

 

اگر دوست دارید علاوه بر آپشن های طرح نوتروجامپ یک تماس هفتگی بیشتر یا حضور در آزمون های پایان هفته که کاملا برای شما شخصی سازی شده است به علاوه حضور در کارگاه های تیم را تجربه کنید این طرح برای شما مناسب تر است .

 

نوتروجت

 

اگر کسی دوست داشته باشد که تمام آپشن های طرح های قبلی را همزمان با هم داشته باشد این گزینه بهترین است . یعنی داشتن همزمان ۲ تماس تلفنی هفتگی، حضور در آزمون ها و البته کارگاه های مشاوره ای علاوه بر تمامی آپشن های طرح نوتروجامپ

 

منبع : نوتروفیل   https://notruphil.com/

 

ماساژ صورت روشن

۹ بازديد

ماساژ صورت روشن

 

    ابتدا پوستتان را تمیز کنید. قبل از انجام ماساژ، به صورت صحیح پوستتان را شست و شو دهید. چهره خود را با استفاده از پاک کننده یا روغن ملایم پاک کنید، آن را با آب آشامیدنی شستشو دهید، سپس صورت خود را با حوله خشک کنید.

    لایه‌ای از روغن روی صورت اعمال کنید. در آموزش ماساژ صورت نباید از قلم انداخت که با استفاده از کمی روغن، انگشتان دست خود را به آرامی روی صورت خود حرکت دهید، آن را روی پوست نکشید. ماساژ صورت را روشن و درخشان می‌کند. می‌توان ترکیبی از روغن‌های فرموله شده مخصوص چهره را استفاده کنید یا تنها یک روغن را انتخاب کنید که با نوع پوست شما تناسب دارد. روغن بادام، آرگن و ججوبه روغن‌های مناسبی برای ماساژ صورت هستند که منافذ صورت را از بین نمی برند.

 

    برای پوست‌های بسیار خشک، روغن آرگان یا بادام را انتخاب کنید.

    برای پوست متوسط و چرب، ججوبه یا ترکیبی از ججوبه و روغن کرچک را انتخاب کنید.

    اگر نگران استفاده از روغن روی پوست هستید، از مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنید.

 

از دایره‌های وسیع استفاده کنید، از زیر گوش خود، به سمت گلو پایین بیایید و از خط فک خود استفاده کنید.

 

باید کمی قوی صورتتان را لمس کنید. خیلی سخت نیست چون ماساژ صورت مانند ماساژ بافت‌های عمیق پوست نیست زیرا پوست روی صورت شما حساس‌تر است. اگر برایتان سخت است می‌توانید برای انکه از دستگاه‌های مخصوصی مثل فیس براش استفاده کنید(توضیح در انتهای متن).

 

4. دو طرف چهره خود را ماساژ دهید. با استفاده از دایره‌ای بزرگ، اطراف فک را ماساژ دهید. گوشه‌های دهان، کنار بینی‌ها و گونه‌های خود را بمالید. پوست خود را بالا ببرید، سپس بیرون بکشید. یک دقیقه این کار ادامه دهید.

https://v.gd/xi1Ojg

5. پیشانی خود را ماساژ دهید. با یک حرکت دایره‌ای وسیع هر دو طرف پیشانی خود با همان زمان ماساژژ دهید. از نزدیکی معابد خود شروع کنید و به تدریج به سمت وسط پیشانی خود حرکت کنید، سپس به طرفین برگردید. یک دقیقه این کار را ادامه دهید.

 

6. چشم خود را ماساژ دهید. انگشتان دست خود را به آرامی روی گوش‌های خود قرار دهید. آن‌ها را در اطراف گوشه‌های خارج از چشمان خود قرار دهید، آنها را به آرامی زیر چشمان خود قرار دهید و انگشتان خود را در گوشه‌های چشم خود ببندید. در کنار طرف بینی و در کنار خطوط چهره خود ادامه دهید. حرکت را برای یک دقیقه تکرار کنید.

 

    ماساژ چشم به مبارزه با چهره‌های پف کرده کمک می‌کند و این ناحیه را روشن‌تر و جوان‌تر می‌کند.

    در صورت لزوم از روغن اضافی استفاده کنید تا انگشتانتان پوست ظریف اطراف چشم را زیاد نکشد.

 

7. با تکمیل ماساژ هر ناحیه از صورت یک بار دیگر کار را از سر بگیرید. به آرامی ماساژ هر بخش از چهره خود را دوباره انجام دهید. وقتی ماساژ شما کامل است که پوست شما روشن تر، تازه‌تر و جوان‌تر شده باشد.

 

https://www.diigo.com/item/note/7seqz/q3cv?k=08cfd4beff268e30252ce9903867c2fb  

https://telegra.ph/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%DA%98%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-12-21    

https://unitedkingdom13.blogspot.com/2023/12/blog-post_98.html      

https://penzu.com/p/eee5d77d7fa3c7f3              

https://www.evernote.com/shard/s556/sh/54337649-adca-fb45-e885-a3612b8711af/Q58PGN8Nrec0mXPzS5TEp_unbZRQhQwYw0VTHyZz0dq48bBaOLz9IinGoQ           

https://sites.google.com/view/sdferew35443/home       

https://www.dailystrength.org/journals/ay-jdh-w-pry-dryyy-wq-yt-drd  

https://bow-memory-4fd.notion.site/92e009dfa9d3445e91175fc17e4f2983?pvs=4          

https://app.box.com/s/jbx9d7ynk58zkxxjn4jhjrbt3hzh4n6h         

https://zenwriting.net/ubaid214/ay-jdh-w-pry-dryyy-wq-yt-drd

https://site-3011809-3751-3842.mystrikingly.com/blog/c8063e672d4    

https://anotepad.com/notes/57ancsp7

https://mydreamangels.mn.co/posts/47429184                

آیفون و سامسونگ رقبایی با رقابت تنگاتنگ

۱۳ بازديد

آیفون و سامسونگ رقبایی با رقابت تنگاتنگ!

همراهان گرامی سامسونگ تل شایان ذکر است بعد از اینکه گلکسی اس۲۳ اولترا را در رویداد سامسونگ آنپکد ببینیم تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که اپل, گوگل و بقیه چگونه می خواهند از آن پیشی بگیرند.

 

این کار برای امسال بسیار سخت خواهد بود. ما مدت ها قبل از عرضه یک گوشی هوشمند جدید, آگاهی بسیار خوبی از قطعات تشکیل دهنده آن داریم. از آنجایی که بیشتر تولیدکنندگان از یک قطعه ساز خرید می کنند, برای یک گوشی ساز بسیار سخت است که خود را از بقیه جدا کند.عرضه یک تلفن همراه در اول چرخه عرضه سالانه بسیار جسورانه است.

نوآوری

https://did.li/5liZH

زمانی که صحبت راجع به بازاریابی محتوا می‌شود، نوآورانه‌ترین کمپین‌ها آن‌هایی هستند که راجع به مصرف‌کنندگان باشند نه راجع به محصول. اپل و سامسونگ هر دو در این کار شرکت‌های موفقی هستند.

 

کمپین Your Verse اپل در سال ۲۰۱۴ داستان شما را روایت می‌کند. این کمپین نشان می‌دهد که چگونه افراد مختلف از آی‌پد برای انجام کارهای خارق‌العاده استفاده می‌کنند، مانند اینکه چگونه یک انسان ناشنوا با استفاده از برنامه‌های ترجمه‌گر در کل دنیا سفر می‌کند و یا اینکه چگونه یک طراح رقص، به فعالیت‌ حرفه‌ای خود در بالیوود می‌پردازد.

 

در همین حین، سامسونگ با کمپین “اثر هنری فوق‌العاده” که نمایانگر استفاده‌های هنرمندانه از مداد مخصوص Galaxy Note بود، قدرت گجت‌های خود را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند رکورد گینس را در مشارکت بیشترین تعداد هنرمند (بیش از ۳۰۰ هزار نفر) در بوجود آوردن یک اثر هنری بشکند.

 

در سوی مقابل مدتی قبل بود که اپل با راه‌اندازی World Gallery، تصاویر فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت که با iPhone 6 در سراسر جهان گرفته شده بودند. البته گفتنی است که بسیاری معتقدند که اپل نیازی به بازاریابی محتوا ندارد چراکه ابزارهایی را توسعه می‌دهد که همه مردم جهان برای تولید بهترین محتوای ممکن از آن استفاده می‌کنند.

 

اپل را می‌توان شرکتی نوآورتر در بازاریابی محتوا دانست.

گوشی‌های ۵G شرکت سامسونگ

 

پس از شرکت اپل، رقیب همیشگی‌اش سامسونگ وجود دارد که توانسته رقابتش را تا حدی با اپل حفظ کند. این شرکت اخیرا رتبه سوم را در لیست پر فروش‌ها با انتشار گلکسی‌ای ۱۰ به دست آورده و فروشی معادل ۳۰.۳ میلیون عدد داشته است. گلکسی‌ای ۵۰ و‌ای ۲۰ نیز با کسب رتبه چهارم و پنجم تواسته‌اند شرکت سامسونگ را سربلند نگه دارند. این در حالی است که پرچمدار این شرکت حتی در ده گوشی پرفروش قرار نگرفته، با وجود آن که پرچمداران این شرکت در سال ۲۰۱۸ رتبه هفتم و هشتم را داشتند. شرکت سامسونگ، اما توانسته است در بازار فروش گوشی‌های با فناوری ۵G رتبه اول را کسب کند و با فروش ۲.۶ نسخه گلکسی نوت پلاس در صدر قرار گیرد. پس از سامسونگ شرکت‌هایی مانند هوآوی، ویوو و اوپو حضور دارند. گفتنی است گوشی‌های ۵G با مجموع فروش ۱۴.۷ میلیون نسخه، تنها یک درصد از فروش کل گوشی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

آیفون و سامسونگ رقبایی با رقابت تنگاتنگ!-سامسونگ تلپلتفرم بهتر برای تراشه کوالکام اسنپ دراگون ۸ نسل ۲

 

پلتفرم تلفن همراه را در نظر بگیرید.سال گذشته سامسونگ, گلکسی اس ۲۲ اولترا را با تراشه کوالکام اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ عرضه کرد. این بهترین پلتفرمی بود که می توانستید جدا از آیفون خریداری کنید، اما این پلتفرم در انحصار سامسونگ نبود. زمانی که سامسونگ, گلکسی زد فولد ۴ را در ماه آگوست معرفی کرد, زمان ارتقاء به اسنپ دراگون ۸+ نسل ۱ فرا رسیده بود.

 

بدتر از آن، گلکسی اس ۲۲ سال گذشته در تمام مناطق با آخرین تراشه کوالکام عرضه نشد.در بعضی مناطق با پلتفرم سامسونگ اگزینوس عرضه شد و آزمایشات نشان داد که دستگاه های کوالکام گوشی های بهتری بودند.

 

امسال سامسونگ ریسک نمی کند. نه تنها هر منطقه پلتفرم موبایل جدید کوالکام اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ را دریافت می کند، سامسونگ تراشه بهتری هم نسبت به رقبا ارائه می دهد که احتمالا آن را تبدیل به قوی ترین گوشی که می توانید بخرید می کند. شایعات حاکی از آن است که کوالکام سرعت اسنپ دراگون را در گوشی های سامسونگ افزایش خواهد داد تا نسبت به بقیه گوشی هایی که از اسنپ دراگون۸ نسل ۲ استفاده می کنند سریع تر عمل کند.

 

البته قطعا تا پایان سال چیپست های سریع تراز کوالکام هم خواهیم دید. سامسونگ تا آخر سال بهترین عملکرد را نخواهد داشت ولی این امکان وجود دارد که با عرضه گلکسی زد فولد ۵ به در ماه آگوست, سامسونگ از این عنوان دفاع کند.

حسگر دوربین وحشتناک ۲۰۰ مگاپیکسلی

 

اگر تا اینجا شایعات مربوط به سامسونگ گلکسی اس۲۳ را دنبال کرده باشید می داند که تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ هیجان انگیز ترین ارتقاء سخت افزاری آن نیست، کوالکام ماه هاست که از شراکت انحصاری با گلکسی اس۲۳ می‌گوید. حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ اما گام بزرگی در کیفیت عکس است و ما را به شدت هیجان زده کرده است.

 

به گفته کوالکام پردازنده سیگنال تصویر اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ می تواند تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی را پردازش کند، اما این به معنای آن نیست که تولیدکنندگان از تمام حجم داده های این حسگر استفاده کنند. طبق شایعات سامسونگ از حسگر ایزوسل اچ.پی۲ خود استفاده خواهد کرد که در زمینه عکاسی در نور کم و کیفیت از تمام رقبا بهتر است.

 

عکاسی با تلفن همراه فقط در تعداد پیکسل خلاصه نمی شود.اگر پیکسل ها برای جمع آوری نور کوچک باشند کیفیت بالا برای گرفتن عکس خوب کمکی نمی کند. تلفن های همراه به لنز سریع و نرم افزار مناسب برای قرار دادن اجزا در کنار هم نیز نیاز دارند. با توجه به تجربیات گذشته ما با گوشی های سامسونگ ما بسیار مشتاق دیدن عکس هایی که گلکسی اس۲۳ الترا با شاتر جدیدش می گیرد هستیم.

http://clients1.google.fm/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.pa/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://ditu.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.tj/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.rw/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.om/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.co.uz/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.ag/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.et/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.md/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.ly/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.bz/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

معجون لاغری شکم و پهلو: 4 معجون خانگی موثر برای کاهش وزن

۸ بازديد

معجون لاغری شکم و پهلو: 4 معجون خانگی موثر برای کاهش وزن

 

 

 

داشتن شکم و پهلو بزرگ می تواند برای افراد بسیار آزاردهنده باشد. این مشکل می تواند علاوه بر زیبایی، باعث مشکلات سلامتی نیز شود. برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های شکم و پهلو، روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها، استفاده از معجون های لاغری است.

 

معجون های لاغری از ترکیب چند ماده طبیعی تهیه می شوند که به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کنند. این معجون ها معمولاً کالری کمی دارند و حاوی مواد مغذی ضروری برای بدن هستند.

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.attari-pardisan.ir

در این مقاله، به معرفی 4 معجون لاغری شکم و پهلو می پردازیم. این معجون ها از مواد طبیعی و در دسترس تهیه می شوند و می توانند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند.

 

 1: معجون زنجبیل و لیمو

 

زنجبیل و لیمو از جمله مواد غذایی مفیدی هستند که برای کاهش وزن و چربی سوزی شناخته شده اند. زنجبیل به افزایش متابولیسم و چربی سوزی کمک می کند. لیمو نیز حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که به سم زدایی بدن و کاهش التهاب کمک می کند.

 

برای تهیه این معجون، به مواد زیر نیاز دارید:

 

 1 قاشق چایخوری زنجبیل تازه رنده شده

 1 قاشق غذاخوری آب لیمو

 1 فنجان آب

 

طرز تهیه:

 

1. زنجبیل و آب لیمو را در یک لیوان آب بریزید.

2. مخلوط را خوب هم بزنید و بنوشید.

 

 2: معجون خیار و لیمو

 

خیار و لیمو نیز از دیگر مواد غذایی مفیدی هستند که به کاهش وزن کمک می کنند. خیار حاوی آب فراوان است که به هیدراته ماندن بدن کمک می کند. لیمو نیز حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که به سم زدایی بدن و کاهش التهاب کمک می کند.

 

برای تهیه این معجون، به مواد زیر نیاز دارید:

 

 1 عدد خیار متوسط

 1 عدد لیمو

 1 فنجان آب

 

طرز تهیه:

 

1. خیار را پوست بگیرید و خرد کنید.

2. لیمو را نیز پوست بگیرید و آب آن را بگیرید.

3. خیار و آب لیمو را در یک لیوان آب بریزید.

4. مخلوط را خوب هم بزنید و بنوشید.

 

 3: معجون چای سبز و دارچین

 

چای سبز و دارچین نیز از دیگر مواد غذایی مفیدی هستند که به کاهش وزن کمک می کنند. چای سبز حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که به افزایش متابولیسم و چربی سوزی کمک می کند. دارچین نیز به کاهش اشتها و افزایش سیری کمک می کند.

 

برای تهیه این معجون، به مواد زیر نیاز دارید:

 

 1 قاشق چایخوری چای سبز

 1/2 قاشق چایخوری دارچین

 1 فنجان آب جوش

 

طرز تهیه:

 

1. چای سبز و دارچین را در یک فنجان آب جوش بریزید.

2. اجازه دهید 5 دقیقه دم بکشد.

3. معجون را صاف کنید و بنوشید.

 

 4: معجون قهوه و دارچین

 

قهوه و دارچین نیز از دیگر مواد غذایی مفیدی هستند که به کاهش وزن کمک می کنند. قهوه حاوی کافئین است که به افزایش متابولیسم و چربی سوزی کمک می کند. دارچین نیز به کاهش اشتها و افزایش سیری کمک می کند.

 

برای تهیه این معجون، به مواد زیر نیاز دارید:

 

 1 فنجان قهوه

 1/2 قاشق چایخوری دارچین

 1 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

 

طرز تهیه:

 

1. قهوه را آماده کنید.

2. دارچین را به قهوه اضافه کنید.

3. در صورت تمایل، عسل نیز اضافه کنید.

 

نتیجه گیری

 

معجون های لاغری شکم و پهلو می توانند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند. با این حال، توجه داشته باشید که این معجون ها تنها بخشی از یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم هستند.

 

https://www.login.ps/blogs/61456/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://www.industrialagency.org/blogs/32639/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://pain-management.hellobox.co/6554207/br-msrf-tryn-adoyh-hay-ghan

https://linkspreed.com/read-blog/66152

https://visbn.mn.co/posts/45838243

https://yizhanverse.mn.co/posts/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://tc-2345.mn.co/posts/45838245

https://machineintelligence.mn.co/posts/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://vk.com/wall631677902_5028

https://twitter.com/xiyic886769875/status/1727266171576344865

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdIeM6rvnfNzPI5_XKAZe-WOhFtSiznCldHv3lLCLfhbCvI3g/viewform

https://www.crypto-city.com/profile-17683/?link-id=50227

 

 

ساخت انواع درب باغی

۱۲ بازديد

ساخت انواع درب باغی

 

ساخت درب باغی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام میشده است. زمانی که فلزات را درون کوره هاییمی ریختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات خشکی و مقاومت آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی و کلاسیک روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان بهطراحی های اسلیمی اشاره کرد.

 

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ویلایی از آن ها ساخته می شد.شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ویلایی فرفورژه در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته می شوند و به شمااین امکان را میدهند که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب سی ان سی

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

 

ساخت درب پارکینگی برش لیزری

ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

زیبایی و تنوع درب ورودی ترکیب چوب و آهن

بیشتر مواقع درب حیاط طرح چوب باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید . بیشتر افرادی که میخواهند درب طرح چوب آهنی را خریداری کنند . در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های نمای زیبایی آن بیشتر اهمیت می دهند . بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.

بیشتر اوقات اینطور گفته می شود که خرید درب ویلایی طرح چوب نسبت به خرید درب های دیگر نسبتا سخت تر است .شما بعضا میخواهید برای منزل خود این نوع درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلا و باغ و یا ساختمان خود را با دربی زیبا مزین کنید. خرید درب حیاط چوبی جدید به شما اجازه می دهند. که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید . در نتیجه بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب