شركت بازرگاني تاجر

۶۱ بازديد

ترخيص كالاي شما از گمرك در كمترين زمان و بهترين قيمت با شركت بازرگاني تاجر

مطابق با گفته هاي مقامات گمركي كشور در حال حاضر بيش از ?و نيم ميليون تن كالاي اساسي ، بيش از 3.7 ميليون تن كالاي غيراساسي غيركانتينري و نزديك به 100هزار تي.اي.يو. كانتينر كالاي اساسي و غيراساسي در بنادر و گمركات كشور رسوب كرده  و  فرايند ترخيص اين كالاها با تاخير بسيار زياد انجام مي گردد. يكي از دلايل اين امر را مي توان به تغييرات زياد در قوانين و مقررات گمركي و در نتيجه پيچيده شدن فرايند ترخيص كالا نسبت داد. بهتر است كه بازرگانان و تاجران قبل از هرگونه فعاليت در زمينه خريد و سفارش محصول ابتدا از  فرايندها و قوانين جديد گمركي اطلاع پيدا كرده و سپس اقدام به واردات كالا نمايند.

ترخيص كالا از گمرك ايران همانند كلاف پيچيده اي است كه هر روز بر پيچيدگي آن افزوده مي شود. در حال حاضر مشكلات ارزي و تامين ارز كه براي بسياري از كالاهاي اساسي انتقال ارز انجام نشود و در نتيجه اسناد مالكيت آن به صاحبان كالا انتقال پيدا تكرده و كالاها در گمرك دپو شده اند. همچنين براساس بخشنامه بانك مركزي، بانك‌هاي عامل از صدور هرگونه نامه مبني بر اينكه كالاها در صف تأمين ارز هستند منع شده‌اند و اين امر باعث شده است گمرك نتواند كالايي را به‌صورت درصدي ترخيص كند دپو شدن محصولات در گمرك موجب خسارت هاي بسيار براي بازرگان خواهد بود و بسياري از كالاها ممكن است فاسد، فرسوده يا تخريب شوند.

9lv9_z1.jpg

يكي از راه هايي كه مي تواند مانع از دپو شدن كالاي بازرگان در گمرك گردد استفاده از خدمات مشاوره اي شركت هاي بازرگاني است كه در اين حوزه مشغول به كار هستند. شركت هاي بازرگاني به خاطر فعاليت مستمر و هميشگي در زمينه ترخيص كالا در جريان تمامي اخبار و تغييرات گمركي قرار دارند و مي توانند به عنوان يك مشاور در زمينه هاي مختلف به بازرگانان خدمات مورد نظر را ارايه نمايند.

 

چه مشكلاتي ممكن است در هنگام ترخيص كالا رخ دهد؟

 

مشكلات ناشي از اسناد مالكيت : اين اتفاق اغلب به دليل تاثير تحريم ها در نقل و انتقال پول و در نتيجه اخذ سند مالكيت رخ مي دهد. 

كرايه معطلي: در صورت وجود مشكل در ترخيص كالا ازگمرك در زمان مقرر ، مجبور به نگهداري كالا براي مدت زمان بيشتري هستيد كه انجام اين كار نيازمند پرداخت كرايه معطلي است.

 

مدارك نادرست يا عدم وجود مدرك: هر گونه عدم تطابق اسناد با كالاي وارد شده به گمرك يا مخدوش بودن مدارك يا اشتباه در مدارك، موجب كند شدن فرايند ترخيص كالا خواهد شد.

عدم آشنايي صحيح با قوانين گمركي: فرايندهاي گمركي داراي پيچيدگي هاي زيادي است . بهتر است براي جلوگيري از هرگونه مشكل در ترخيص كالا از شركت هاي خدمات بازرگاني استفاده كنيد.

 

0fgv_z2.jpg

 

شركت خدمات بازرگاني تاجر توانايي ترخيص كليه كالاها و محموله هاي وارداتي را در حداقل زمان ممكن با بهترين كيفيت دارا مي باشد. هم اكنون شركت خدمات بازرگاني تاجر با بسياري از ترخيصكاران مطرح در گمركات كشور همكاري مي‌كند و بسياري از بارها در گمرك فرودگاه امام خميني (ره) و بنادر مهم جنوبي و شمالي كشور نظير بندر شهيد رجايي، بندرعباس، بندر انزلي و... توسط ترخيصكاران تاجر ترخيص مي شوند

برخي خدمات تاجر در حوزه ترخيص كالا عبارتند از:

  • ترخيص كليه كالاها و محموله هاي تجاري و صنعتي
  • ترخيص بصورت عقد قرارداد ساليانه با افراد و سازمان ها
  • ترخيص موردي براي كالاهاي خاص
  • ارائه خدمات ترخيص كليه بارهاي تجاري و غيرتجاري
  • ترخيص كليه بارهاي خاص كه نياز به مجوزهاي اختصاصي براي خروج از گمرك دارند
  • تخصيص كارشناسان مجرب به هر مشتري
  • پاسخگويي آنلاين به مشتريان
  • حذف واسطه ها و كاهش هزينه ها
  • ارائه مشاوره تخصصي رايگان به مشتريان در امور مربوط به ترخيص
  • انواع خدمات حمل و نقل بين المللي دريايي و هوايي

براي دريافت مشاوره رايگان در زمينه ترخيص كالا با شماره زير تماس بگيريد:

02188383579

 

 

 

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامك مخاطب هدف خود را پيدا كنيد؟

۶۷ بازديد

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامك مخاطب هدف خود را پيدا كنيد؟

il_b7.jpg

در اين مقاله برخي از بهترين شيوه هاي بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامك، براي دسترسي به مخاطبان هدف را معرفي ميكنيم.

ارائه ارزش واقعي با كمك سامانه ارسال پيامك

از آنجا كه درسامانه ارسال پيامك، شما به مخاطبان هدف خود در سطح بسيار شخصي دست مي يابيد، ارزش يك كمپين بازاريابي پيامكي بالاتر از همه چيز است.

براي مخاطبانتان ارزش قائل شويد. مخاطبان دوست دارند اطلاعاتي از وبسايت شمابه دست بياوردن كه به راحتي در هر رسانه اي قابل دسترسي نيست.

ايجاد يك ارزش پيشنهادي كه منحصر به فرد باشد، براي مخاطبان جذاب ترين گزينه است.

از ديد مشتري به مسائل نگاه كنيد.

اگر قصد داريد از سامانه ارسال پيامك به عنوان يك ابزار بازاريابي استفاده كنيد، در مرحله اول ر بايد تلاش كنيد تا مشتريان خود را درك كنيد.

سعي كنيد آنچه را كه از شما و متون شما انتظار دارند،براي مخاطبانتان ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك ارائه پيشنهادات سودمند به  مشتريان رضايت آن ها را جلب كنيد.

انگيزه هايي مثل اين، باعث خواهد شد كه آن ها احساس ارزشمندي كنند. از آنجايي كه بازاريابي با سامانه ارسال و دريافت پيامك يك امر مبتني بر اجازه است و كاربر بايد آن را انتخاب كند،بايد چنين پيشنهاد هاي منحصر به فردي را از طريق ارسال پيامك ارائه دهيد كه نتوانند آن ها را رد كنند!

احساس فوريت را با سامانه ارسال پيامك، بيان كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك به منظور ايجاد يك فوريت در متون پيامك خود، مي توانيد نتايج بهتر و يا اطلاعات در اسرع وقت به دست آوريد.

به عنوان مثال، يك تاريخ انقضا ساده، مشتركين شما را تشويق مي كنند تا سريع تر پاسخ دهند يا سريع تر عمل كنند.

در پايان پيام خود، تاريخ انقضاء را قرار دهيد، “پيشنهادات به پايان مي رسد در تاريخ 5 مرداد. عجله كن! ” و ببينيد كه اين روش در ذهن مخاطب شما نقش دارد و آن ها سريع تر عمل مي كنند.

ايجاد احساس فوريت از طريق متون شما بسيار مهم است. در استفاده از سامانه ارسال پيامك از آنجا كه شما تنها نيستيد، شركت هاي ديگري در صف وجود دارد كه از ارسال پيامك استفاده مي كنند.

بنابراين اگر شما نمي توانيد حس اضطراب ايجاد كنيد، پيام هاي شما فقط به يك دسته ديگر متون تبديل مي شوند، غيرقابل مشاهده شده و ناديده گرفته خواهند شد.

در سامانه ارسال پيامك از متون شخصي سازي شده استفاده كنيد.

از آنجا كه پيامك بسيار شخصي تر از يك ايميل مستقيم است، شخصي سازي متون در سامانه ارسال پيامك باعث توجه مشتركين مي شود.

مشتريان مورد نظر به طور مستقيم به آن ها پاسخ مي دهند، بنابراين هر زمان كه مي توانيد از نام مخاطبان در متن پيامك استفاده كنيد.

اين كار باعث ميشود كه يك حس متفاوت بودن به مخاطباتن دست بدهد و احساس كند از طرف اجتماعي كه به او اهميت ميدهد مورد خطاب قرار گرفتته است.

آن ها را بيشتر با متون مربوطه بر اساس ترجيحات خود آن ها مورد هدف قرار دهيد؛ بنابراين متن شما ميتواند غير رسمي باشد تا مخاطب بيشتر احساس امنيت و راحتي داشته باشد.

از مناسبت ها براي ارتباط با مخاطبان استفاده كنيد.

يك تبريك ساده ميتواند به راحتي مخاطب را هيجان زده كند.

با استفاده از سيستم مديريت مشتريان پنل هاي پيامكي، ميتوانيد با زمان بندي مشخص، در تمام مناسبت ها از اين قابليت استفاده كنيد.

احساس رضايت مندي مشترياني كه در مواقع احساسي در كنارشان هستيد به مراتب بالاتر است.

با احتياط از سامانه ارسال پيامك استفاده كنيد.

امروزه انواع تبليغات هدفمند و غير هدفمند براي افراد زيادي ارسال ميشود، كه اصطلاحا تماما اسپم هستند و با بمباران تبليغاتي باعث ايجاد نارضايتي ميشوند.

مخاطبان زيادي هستند كه به محض اين كه متوجه ميشوند كه پيامكي كه دريافت كردند به كارشان نميايد، نام مجموعه را به عنوان اسپم در ذهنشان ذخيره ميكنند!

بزرگترين خطر براي يك كسب و كار اين است كه از ديد مشتريان، به عنوان يك كاراكتر بي توجه به علايق و حريم خصوصي مخاطبان به نظر بيايد.

اگر از مزاياي داشتن شماره تماس شخصي مشتري استفاده نادرست كنيد، مطمئناً خود را در پايان خط قرار مي دهيد. به ياد داشته باشيد بازاريابي با سامانه ارسال پيامك يك ابزار بسيار قدرتمند است كه مي توانيد براي افزايش تعامل با مشتري و فروش استفاده كنيد.

مشتريانتان را دسته بندي كنيد.

با استفاده از نرم افزار sms و ابزار مناسب، اتوماسيون در نوك انگشتان ما قرار دارد. شما نيازي به سرمايه گذاري زياد و زمان زياد نداريد، فقط برنامه ها را با نرم افزار sms برنامه ريزي كنيد و مديريت كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك  ميتوانيد مخاطبان را به  دسته بندي هاي مختلف تقسيم كنيد براي مثال :

مشاغل و اصناف  تمام استان هاي كشور…

محله ها و مناطق مختلف در استان ها و شهرها…

تفكيك از طريق كد پستي

پيش شماره تلفن همراه

سن و جنسيت و …

با كمك سامانه ارسال و دريافت پيامك، مي توانيد از روي شماره تلفن، مخاطبان را آناليز و دسته بندي كنيد و بعد از گروه بندي مخاطبان هدف به عنوان پرسونا براي آن ها پيامك ارسال كنيد.

تعرفه ارسال پيامك را مقايسه كنيد.

تعرفه ارسال اس ام اس  تبليغاتي بسيار كم تر از ساير روش هاي بازاريابي مي باشد.

استفاده از سامانه ارسال پيامك و همچنين قابليت ارسال پيامك انبوه، براي مشاغل يكي از به صرفه ترين و بسيار كم هزينه ترين ابزار براي تبليغات كسب و كار خواهد بود.

اين روش مطمئناً يكي از روش هايي است كه به مراتب هزينه كم تري نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي دارد، بنابراين با فراق آسوده ميتوانيد سامانه ارسال پيامك براي توسعه و ارتقاءكسب وكار خود استفاده كنيد.

 

قشم چت ,چت,چت روم

۶۲ بازديد

قشم چت ,چت,چت روم

چت روم چيست ؟

f430744_.png

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

قشم چت كجاست ؟  

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .