شركت بازرگاني تاجر

۶۱ بازديد

ترخيص كالاي شما از گمرك در كمترين زمان و بهترين قيمت با شركت بازرگاني تاجر

مطابق با گفته هاي مقامات گمركي كشور در حال حاضر بيش از ?و نيم ميليون تن كالاي اساسي ، بيش از 3.7 ميليون تن كالاي غيراساسي غيركانتينري و نزديك به 100هزار تي.اي.يو. كانتينر كالاي اساسي و غيراساسي در بنادر و گمركات كشور رسوب كرده  و  فرايند ترخيص اين كالاها با تاخير بسيار زياد انجام مي گردد. يكي از دلايل اين امر را مي توان به تغييرات زياد در قوانين و مقررات گمركي و در نتيجه پيچيده شدن فرايند ترخيص كالا نسبت داد. بهتر است كه بازرگانان و تاجران قبل از هرگونه فعاليت در زمينه خريد و سفارش محصول ابتدا از  فرايندها و قوانين جديد گمركي اطلاع پيدا كرده و سپس اقدام به واردات كالا نمايند.

ترخيص كالا از گمرك ايران همانند كلاف پيچيده اي است كه هر روز بر پيچيدگي آن افزوده مي شود. در حال حاضر مشكلات ارزي و تامين ارز كه براي بسياري از كالاهاي اساسي انتقال ارز انجام نشود و در نتيجه اسناد مالكيت آن به صاحبان كالا انتقال پيدا تكرده و كالاها در گمرك دپو شده اند. همچنين براساس بخشنامه بانك مركزي، بانك‌هاي عامل از صدور هرگونه نامه مبني بر اينكه كالاها در صف تأمين ارز هستند منع شده‌اند و اين امر باعث شده است گمرك نتواند كالايي را به‌صورت درصدي ترخيص كند دپو شدن محصولات در گمرك موجب خسارت هاي بسيار براي بازرگان خواهد بود و بسياري از كالاها ممكن است فاسد، فرسوده يا تخريب شوند.

9lv9_z1.jpg

يكي از راه هايي كه مي تواند مانع از دپو شدن كالاي بازرگان در گمرك گردد استفاده از خدمات مشاوره اي شركت هاي بازرگاني است كه در اين حوزه مشغول به كار هستند. شركت هاي بازرگاني به خاطر فعاليت مستمر و هميشگي در زمينه ترخيص كالا در جريان تمامي اخبار و تغييرات گمركي قرار دارند و مي توانند به عنوان يك مشاور در زمينه هاي مختلف به بازرگانان خدمات مورد نظر را ارايه نمايند.

 

چه مشكلاتي ممكن است در هنگام ترخيص كالا رخ دهد؟

 

مشكلات ناشي از اسناد مالكيت : اين اتفاق اغلب به دليل تاثير تحريم ها در نقل و انتقال پول و در نتيجه اخذ سند مالكيت رخ مي دهد. 

كرايه معطلي: در صورت وجود مشكل در ترخيص كالا ازگمرك در زمان مقرر ، مجبور به نگهداري كالا براي مدت زمان بيشتري هستيد كه انجام اين كار نيازمند پرداخت كرايه معطلي است.

 

مدارك نادرست يا عدم وجود مدرك: هر گونه عدم تطابق اسناد با كالاي وارد شده به گمرك يا مخدوش بودن مدارك يا اشتباه در مدارك، موجب كند شدن فرايند ترخيص كالا خواهد شد.

عدم آشنايي صحيح با قوانين گمركي: فرايندهاي گمركي داراي پيچيدگي هاي زيادي است . بهتر است براي جلوگيري از هرگونه مشكل در ترخيص كالا از شركت هاي خدمات بازرگاني استفاده كنيد.

 

0fgv_z2.jpg

 

شركت خدمات بازرگاني تاجر توانايي ترخيص كليه كالاها و محموله هاي وارداتي را در حداقل زمان ممكن با بهترين كيفيت دارا مي باشد. هم اكنون شركت خدمات بازرگاني تاجر با بسياري از ترخيصكاران مطرح در گمركات كشور همكاري مي‌كند و بسياري از بارها در گمرك فرودگاه امام خميني (ره) و بنادر مهم جنوبي و شمالي كشور نظير بندر شهيد رجايي، بندرعباس، بندر انزلي و... توسط ترخيصكاران تاجر ترخيص مي شوند

برخي خدمات تاجر در حوزه ترخيص كالا عبارتند از:

  • ترخيص كليه كالاها و محموله هاي تجاري و صنعتي
  • ترخيص بصورت عقد قرارداد ساليانه با افراد و سازمان ها
  • ترخيص موردي براي كالاهاي خاص
  • ارائه خدمات ترخيص كليه بارهاي تجاري و غيرتجاري
  • ترخيص كليه بارهاي خاص كه نياز به مجوزهاي اختصاصي براي خروج از گمرك دارند
  • تخصيص كارشناسان مجرب به هر مشتري
  • پاسخگويي آنلاين به مشتريان
  • حذف واسطه ها و كاهش هزينه ها
  • ارائه مشاوره تخصصي رايگان به مشتريان در امور مربوط به ترخيص
  • انواع خدمات حمل و نقل بين المللي دريايي و هوايي

براي دريافت مشاوره رايگان در زمينه ترخيص كالا با شماره زير تماس بگيريد:

02188383579

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.